Vackra människor

Efter ungefär ett halvår känner jag att det är dags att liva upp den här gamla bloggen igen.

Vackra människor var det ja. Jag var på konsert igår - HÅKAN HELLSTRÖM.
Har aldrig varit ett stort Håkanfan eller lyssnat så mycket, men jag började gilla honom smått i höstas  och fick en konsertbiljett när jag fyllde år. Gick dit igår och det var så UNDERBART. Så härlig var han, med så snygg stil (väst, kavaj och hatt <3) och världens vackraste dialekt. Jag vet inte vad jag älskade mest, när han sjöng eller när han pratade. Jag vill ha en man som pratar göteborska.






Och med sig som kompband hade han inga mindre än Augustifamiljen (ja, jag tittar på På Spåret. Deal with it.)


Bland andra vackra människor har vi en ganska ny förebild (och drömkvinna), Ladyhawke:










In other news började nya säsongen av Doctor Who IDAG och jag väntar frenetiskt (kan man vänta frenetiskt?) på att avsnittet ska komma upp på internet så jag kan se det.
Jag råkade googla fram ett rykte om att Hannah Murray (Cassie från Skins) skulle vara med någonstans - Om det är sant vet jag inte vart jag ska ta vägen.

Vad folk tycker
Den som skrev det: Martina

Herr Hellström är så jäkla soft på något vis, har tagit upp hans musik igen. Minns för flera år sedan (nätsan tio år sedan, fan vad gammal jag är) hur jag låg i farfars hängmatta och nynnade med i texten, på kassettband i min freestyle. Tiden går så jäkla snabbt. Men kul att konserten var lyckad :)



Ladyhawke är ju väldigt bra, aldrig lyssnat på henne faktiskt. Och jag tycker att hennes röst liknar din, ta det som en komplimang. För jag har faktiskt hörtdig sjunga litegrann och det var det första jag tänkte på :o

2011-05-07 @ 01:14:02
Blogg eller liknande: http://ordillusioner.blogspot.com

KOMMENTERA IS YOUR FRIEND!

Vem?
<-- klicka

E-post?

Blogg om du har en sån? ^^

Write your heart out!

Trackback
RSS 2.0