Godmorgon!

Eller inte. Klockan är två och JAG HAR INTE ÄTIT FRUKOST ÄN SÅ JAG ÄR VRÅLHUNGRIG ASDFGHJKL!

Och MOZILLA HAR GLÖMT BORT ALLA MINA LÖSENORD UTOM TYP FACEBOOK OCH FEFO. DDD:

A-ny-way!

<boredom>

22 sanningar om absolut ingenting vettigt

1. Fullständigt namn? - Maria Lovisa Eleonora Tandborstesmurfen Wetter
2. Ålder? - Femton år, X antal månader och X antal dagar timmar minuter osv vilket jag tänkte räkna ut men jag orkar inte för jag har inte haft matte på två månader. Så min hjärna är lite död.
3. Vart bor du? - KARLSTADS GHETTO, OHYES!
4. Bor tillsammans med? - En anorektiker, en narcissist, en pälsboll som bara sover och en pälsboll som tror att den är en hund.
5. Färg på ditt hus? - Jag har ingen aning. *går ut på balkongen och kollar* gul/ljus aprikos.
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet i ett hus.
7. När är du född? - Novemberbarn
8. Klass? - INGEN JÄVLA ANING. [insert rant]
9. Vad har du ätit idag? - Ingenting!


ANTINGEN ELLER:
11. Hund eller katt? - pälsboll<3
12. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - HOGGY.
13. Big Brother eller Paradise hotel? - STOREBROR SER DIG.
14. Har du blåa ögon eller bruna?  Gråblålitegrönanånting.
15. Göteborg eller Stockholm? - Efter att förra fredagen ha irrat runt i Gbg i TVÅ TIMMAR måste jag säga Stockholm för Göteborg är en JÄVLA OMÖJLIG STAD ATT GÅ RUNT I!!!
16. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt. Man är väl inte demonbesatt!
17. Randigt eller prickigt? - Randigt. Åt båda hållen.

VEM:
18. Ska du träffa imorgon? - Mamma, mormor och morfar och massa katter :D
19. Sjöng du senast för? - Uh... Stackars människor i Noomis kök! Eller om det var mamma... jo, det var det nog. Jag sjunger när jag diskar.
20. Hade du senast en msn-konversation med? - Tobbix! ^____^

21. Spelade du tvspel med senast? - Ingen aning O__O
22. Vill du kasta en sten i huvudet på? - De som vägrar berätta vilken klass jag ska börja i om mindre än en vecka. -___- OCH VART JAG SKA NÅNSTANS.

</boredom>

 

Argh. NU TÄNKER JAG ÄTA FRUKOST!

Vad folk tycker
Den som skrev det: Lovisa, den där smarta ungen du vet~

Åh buhuuuu. Har stora stygga mozilla varit elak mot stackars dig?



(nej, jag är inte alls trött och har sämre humor än normalt.)

2010-08-17 @ 21:36:57
Blogg eller liknande: http://amonkeywithacomputer.blogspot.com
Den som skrev det: Lovisa igen~

Den där låten du länkade med Laleh är förresten asbra x3

2010-08-18 @ 14:22:20
Den som skrev det: LN

Demonbesatt kan du vara själv!! SÅ DET SÅ!!!

2010-08-18 @ 20:23:36

KOMMENTERA IS YOUR FRIEND!

Vem?
<-- klicka

E-post?

Blogg om du har en sån? ^^

Write your heart out!

Trackback
RSS 2.0