Peppar, pepp och lite allt möjligt

Igår satt jag här vid datorn och mamma ropade från köket och ville ha hjälp att fylla på pepparkvarnen. Det skulle hon inte ha gjort :D
Jag vet inte hur jag lyckades, men snart stod jag där panikslagen med halva köksgolvet fullt av svartpeppar. xD

Tyckte bara jag skulle berätta det, jag vet inte varför :D
Anyways...
ALEX CARPENTER KANSKE KOMMER TILL SVERIGE! (jagbordehaberättatdettidigare)
Men eftersom jag misstänker att ingen av mina typ två-tre bloggläsare lyssnar på Wrock vet ni kanske inte vem det är, men det är erat problem. ^____^ Jag är iaf överlycklig.
Alex är sångare i The Remus Lupins btw. Och han vill komma till Sverige så person på fefo kanske skulle arra en spelning åt honom och gaaaah :''D Och om han kommer hit kommer folk där borta i USA fatta att det finns massa Wrockare i Sverige och då kanske resten också börjar komma hit ^___^ Sammanfattning: Jag är glad.

Nu sitter jag här och äter frukost och lyssnar på Catchlove och ska snart packa för pappa och jag ska bort och träffa min faster idag :D

Men ni får ha det bra!
Peace, Love and HP
- Tandis.

Vad folk tycker
Den som skrev det: Tobbix på bibblan i ockelbo

Hej XD

Jag är i mångelsstugan nu. Så jag lånar dator på biblioteket i ockelbo...

Grattis till svartpepparn X)



Jag förstår mej inte på ditt HP-hysteri o_o

2009-07-03 @ 17:14:47
Blogg eller liknande: http://tobbix.blogg.se/
Den som skrev det: Inte du, jag (lovisa)

mmm svartpeper drool

2009-07-04 @ 21:45:52

KOMMENTERA IS YOUR FRIEND!

Vem?
<-- klicka

E-post?

Blogg om du har en sån? ^^

Write your heart out!

Trackback
RSS 2.0